تولیدکننده جوراب

  • ۰
  • ۰

بسیاری از بازدیدکنندگان این پرسش را مطرح کرده اند "چرا ما دستگاه جوراب بافی مردانه اتومکانیک را برای شروع کار پیشنهاد می دهیم؟

برای اینکه به این پرسش پاسخ دهیم ابتدا یک جفت جوراب مردانه و یک جفت جوراب زنانه را با هم مقایسه کنید.

احتمالاً  در پاهای همسر یا خواهر و یا خانمها دیده اید که بر اثر باران یا خیس شدن کفش هایشان اثر رنگ سیاهی را بر روی پایشان وجود دارد و این نشانه آنست که جورابهایشان رنگ شده است. شاید در ابتدا فکر می کردید که این رنگ از کفش باشد. ولی اکنون مطمئن شدید که از کفش نیست بلکه از جوراب است. آری جوراب های زنانه پس از بافت رنگ می شوند!!

رنگرزی جوراب زنانه و یا انواع جوراب خود نیاز به مهارتی دارد که یک فرد مبتدی و تازه کار براحتی نمی تواند از عهده اش برآید. رنگرزی الیاف ، خصوصاً جوراب خود صنعتی ارزشمند و تخصصی است. (البته به مرور زمان خواهید آموخت!! )

در جوراب های مردانه انواع نخ با تنوع رنگ (تمام رنگها) موجود است و نیازی به رنگرزی نیست!

حال چرا دستگاه اتومکانیک را به کامپیوتری ترجیح می دهیم؟

  قیمت انواع دستگاه های جوراب بافی کامپیوتری چه زنانه بافت و چه مردانه بافت کمتر از 12 میلیون تومان نمی باشد و کارکردن با آنها نیازمند کسب مهارت و نیز داشتن سرمایه متوسط است. اکثر جوانان و افرادی که به این صنعت روی می آورند فاقد چنین سرمایه ای هستند. و اکثراً با وام و یا با مشقت فراوانی این سرمایه را تهیه کرده اند و باید هرچه زودتر اقساط خود را پرداخت نمایند!!.

یکی از مزایای کار با دستگاه های اتومکانیک اینست که بصورت دستی تنظیم ، تعمیر و بازسازی می شوند و خود فرد می تواند با اندکی کنجکاوی و کسب مهارت اقدام به بازسازی قطعه معیوب نماید ولی در دستگاه های کامپیوتری این چنین نیست و باید برای نصب و راه اندازی و تنظیم هربار دستگاه ، اپراتوری از شرکت فروشنده عازم محل گردد (البته با هزینه فراوان) 

بین دستگاه اتومکانیک و کامپیوتری در خصوص تولید محصول فرق چندانی دیده نمی شود(از لحاظ آماری) و فقط دستگاه های کامپیوتری در تنوع رنگ و نقشه جوراب مورد توجه قرار گرفته است نه در مقدار تولید!! البته این بدان معنی نیست که با دستگاه اتومکانیک نمی توان طرح های زیبا زد بلکه با کمی ظرافت و خلاقیت می توان طرح های بسیار متنوعی در توپی دستگاه ایجاد نمود.

معمولاً یک دستگاه جوراب باف اتومکانیک با سیلندر 156 در حد کیفیت متوسط حدود 70 دقیقه یک جین تولید می کند که دستگاه کامپیوتری نیز همین تعداد را تولید می کند.

دستگاههای کامپیوتری معمولاً با برق سه فاز کار می کنند و امکان استفاده آنها در منازل و طرح های اشتغال خانگی وجود ندارد در حالیکه دینام دستگاه های اتومکانیک تکفاز هستند و می توان در خانه نیز به کار گرفت.  

  • ۹۵/۰۴/۰۷
  • فاطمه جدیدی نژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی